door bijv louche dingen te downloaden, waarvan jij denkt: mmh is dat wel te vertrouwen? meestal als je het wantrouwt dan is het ook niet echt. Je kan ook op kaza wat muziek downloaden daar heb ik ooit virussen van gekregen!
kijk alleen uit met trojan horses die krijgt je virusscanner er niet uit!! dan heb je weer een speciaal programmaatje voor nodig om die eraf te krijgen. succes en wees voorzichtig. Ik zou persoonlijk niet express iets op mijn pc zetten waarvan ik denk dat het een virus bevat. Niet altijd slaat je virusscanner aan en dan zit je mooi maar met dat virus opgescheept. Oja je kan ook een bijlage openen met van die rare namen: bijv someone send you a postcard. Die bevatten ook altijd virussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je virus scanner en Windows firewall uitzetten vervolgens een programma genaamd limewire downloaden en vervolgens dingen downloaden waarvoor dat programma je zal waarschuwen
Hoe wil je trouwens checken of je dan al niet een virus nu. Al hebt of dan binnenkrijgt?
Ik zou pc tools daarvoor gebruiken, is een betaald programma maar je kan je pc gratis gedetailleerd laten checken , ook hitman pro is goed en erg grondig.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek gewoon op google naar dit: msn hack 2011 free download echt gegarandeerd dat je een virus te pakken krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Piratebay.com
Plunder.com

Veel virussen daar!

Toegevoegd na 4 minuten:
Piratebay bestanden met 0 seeders en 0 van die andere dingen,
Plunder.com een (eigenlijk) groot bestand waarvan hij zegt dat het er maar een kleintje is.

Of gewoon in de wilde weg gaan downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het testen van antivirussoftware is de Eicar-test ontwikkeld. Dit is een reeks karakters die door antivirusprogramma's herkend wordt als virus/malware.

Je kunt van de site van Eicar verschillende bestanden downloaden om je antiviruspakket mee te testen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is dus geen echt virus, maar een onschadelijk bestand dat door de meeste antivirussoftware herkend wordt als virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist ik niet! Leuk om eens iets praktisch en nieuws te lezen op deze site.
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste tip.