Hoe kom ik van de spamberichten af van de 'cadeaubonnen' van Albert Heijn en Aldi?

Ik krijg sinds een tijdje mailtjes (een stuk of 20 per dag) met als titel: 'Vraag uw cadeaubon van 25 euro van Albert Heijn aan!'. Ook krijg ik ze met Aldi i.p.v. AH. Ze worden verstuurd met allerlei verschillende e-mailadressen en blokkeren gaat dus vrijwel niet. Via Google kom ik nergens op uit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Berichtregel maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan dus niet omdat ze van allemaal verschillende e-mailadressen komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nevermind, ik heb het al gevonden! Ik dacht dat je alleen mailadressen kon gebruiken om regels te maken. Dankjewel!

Antwoorden (2)

helemaal van onder aan de mail , vind je uitschrijven klik hier. Klik daarop en je zult zien dat je gelijk uitgeschreven bent, Maar zie je op dezelfde page een leuk dealtje dan ben je automatisch weer ingeschreven. succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Dit zijn spamberichten. Als je in zo'n bericht op een link klikt, word je of besmet met een virus of trojan of andere malware, en/of je bevestigt richting de spammer dat jouw e-mailadres a) bestaat en b) gelezen wordt, waardoor hij jouw adres zal doorverkopen aan andere spammers.
fremar
9 jaar geleden
in uiterste nood kan je je e-mailadres veranderen
Ritsuka
9 jaar geleden
Niet doen, dan weten ze dat je bestaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties maar ik krijg effectief die berichten niet meer, totdat ik weer eens ergens mee mee speel, en de kleine lettertjes niet gelezen heb.
Een spamklacht indienen bij OPTA.
https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/klachtformulier/

En verder zit er niets anders op dan deze mails te blokkeren en dit kan eindeloos duren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Zal niet veel zin hebben. Dit soort berichten komen niet echt bij AH of Aldi vandaan.