Even een goede virusscanner laten draaien. De trojan horse wordt dan vanzelf verwijderd.

Mocht je geen virusscanner hebben, dan kun je bijv gratis AVG downloaden. Heb ik ook geinstalleerd en werkt prima.
12 jaar geleden
Installeer Malwarebytes Free die vindt en verwijderd alles;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten AVG en Malwarebytes heb ik nog 2 tips voor je.

1. Superantispyware (zie bron/link)
2. Starten in Veilige Modus!

Een virus/trojan is zo 'geavanceerd', dat hij zichzelf vaak vastzet aan bestaande Windows bestanden die geladen worden bij het starten van Windows.

Indien je opstart in Veilige Modus, start Windows zo kaal mogelijk op, waardoor ook de virussen en/of trojans niet gestart worden.

In veilige modus kom je, door bij het opstarten, continu op F8 te blijven drukken, totdat je een wit menu op een zwarte achtergrond tegenkomt. Kies hier dan voor 'Veilige modus met netwerkondersteuning'. Waarom met netwerkondersteuning? Omdat je dan ook de updates van de diverse antivirus en antispyware software kan downloaden.

Succes!