Hoe kan ik mijn draadloos netwerk (Netgear), beveiligen met een WPA sleutel ? krijg ook de melding : netwerkadres verkrijgen !

Ik heb thuis een netwerk met als ISP Belgacom en een draadloze verbinding (via een Netgear- USB adapter)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De WPA sleutel voer in je in je router. Daar moet je dus op inloggen. Dar doe je door het IPadres van je router in je browser in te typen. Als je niet weet wat dat is Ga je naar start, uitvoeren. typ hier CMD en druk enter. Een venstertje opent. Typ hier Ipconfig. De getallenreeks achter Standaardgateway is het ipadres van je router.
Voor elke router zijn de instellingen voor beveiling en hoe dat in te stellen anders. Kijk even rond, verander geen dingen waarvan je niet weet wat het is. Dan komt het goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is er geen klantenservice die je kunt bellen?

Bij mijn router van Linksys, bel ik telkens naar de klantenservice, dan wordt je stap voor stap geholpen! Klantenservice, zoals het woord klantenservice bedoeld is!