Ligt eraan hoe je bent gehackt, als je computer vanaf een andere plek 'live' wordt bestuurt, kan dat (maar waarschijnlijk heel moeilijk, omdat die hacker ook niet gek is, en waarschijnlijk proxy's gebruikt). Als je gewoon een virus hebt gedownload die geprogrammeerd is om dingen te doen, kan dat niet (behalve als je de maker van dat virus kunt vinden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna niet. Ook al heb je een IP jij kan daar niks mee en als jij bij de politie komt met een IP en zegt mijn hotmail is gehackt of pc dan zullen ze er denk ik vrij weinig aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je doelt op de befaamde hotmail emailtje s
ala ik zag je op die en die fotosite
verander je ww van je account
Bronnen: