Van YouTube niet alleen als je deze filmpjes download van onbetrouwbare site zou het wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Pascalvdk hierboven al aangeeft, kan het geen kwaad als je video's bekijkt of downloadt op websites die betrouwbaar zijn. Bij links of bijlagen in e-mailbestanden, is het verstandig om goed uit te kijken waar je op klikt.

Een prima hulp bij het beoordelen van de betrouwbaarheid van websites, is de (gratis) McAfee SiteAdvisor, die op elke website die je aanklikt laat zien of de site betrouwbaar is of niet. Voor iedereen een aanrader! Je vindt het programma hier:
http://www.siteadvisor.com/
Pieter2011
12 jaar geleden
youtube kan volgens mij geen kwaad, maar wees toch voorzichtig met wat je doet, want niet alle websites zijn virusvrij.
als je er echt zeker van wilt zijn dat je geen virussen krijgt, installeer dan een goede virusscanner of stap over op linux.
succes