Hoe verwijder je Malware Destroyer 2011 van je PC?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef eens wat meer informatie. Wat heb je al geprobeerd?
daisy89
13 jaar geleden
ik heb geprobeerd trojan killer te downloaden, maar malware breekt elke installatie af omdat er zogenaamd een virus in zit.

Het beste antwoord

Er is maar één echte goede oplossing : Met Systeemherstel,om deze Nep Mal-en_spyware troep van de Pc te verwijderen. U kunt het ook met tooltjes proberen,maar dan blijft er tóch nog rotzooi in het register achter,omdat het zich daarin héél diep nestelt.

Kortom tijdens opstarten meermaals kort en vaak op de F8 ( of F10,óf Del ) toets blijven drukken om vervolgens in de "veilige "modus te komen en dan GEEN Netwerkmogelijkheden kiezen ( met de up/down pijltjes toetsjes) Daarna in deze modus Config.scherm>>Software>> dit programma aanclicken en voor verwijderen kiezen. Is het verwijderd ? Prima ..altijd opnieuw opstarten ..en WEG is het !

Groet:Zoekertje

Dit wordt in technische termen foistware genoemd. U kunt er vast alles over vinden op vooral Amerikaanse websites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan in configuratie scherm naar programma's en onderdelen. Mogelijk staat hij daar gewoon in de lijst en kan je op de knop verwijderen drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daisy89
13 jaar geleden
nee dat lukt niet,dan komt er een foutmelding te staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, maar daar houdt mijn expertise zo'n beetje op. Althans, misschien dit nog. Mischien staat het programma automatisch aan en dan kan je niet verwijderen. Afsluiten pc, opstarten pc en dan gelijk proberen te verwijderen zoals ik schreef. Succes.
in deze link wordt uitgelegd hoe je het verwijderd hopelijk heb je er wat aan.