Kijk in je handleiding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eerst het IP adres van je router op. Dit kun je doen door naar het start menu te gaan en dan de command prompt (staat in bureau accessoires of accessoires)

Type in de command prompt ipconfig.
Zoek nu naar het "standaard gateway adres" dit is meestal een reeks cijfers als 192.168.1.1 of 192.168.1.2 of 192.168.2.1 ofzo... tik dit in in je internet browser alsof het een website adres is ( dus ipv www.google.nl tik je deze nummers en punten in)

Nu kom je terecht in het instellingen scherm van je router! Zoek in de gebruiksaanwijzing van je router het wachtwoord op en hoe je je beveiliging aan moet zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
192.168.0.1 intypen in de browser.
Daarna als gebruikersnaam admin en als wachtwoord ook admin. Daarna zie je gewoon securityopties staat. Mocht dit niet werken uitzoeken wat dan de locatie is van je routeren. Dit kan door via start CMD in te typen en daarna ipconfig.