Er is een speciaal programma ontwikkeld om deze hardnekkige toolbar te verwijderen:
Snap Do Toolbar Removal Tool.
Een uitgebreidere versie is de Spyhunter.
Deze programma's verwijderen:

Bestanden
• snaper[1].exe
• imgianttoolbar01.exe
• snapinstaller.exe
• snapbar.dll
• snaper.exe
• Toolbar136.exe
• desktoptoolbarhelper.16.1159819979.dll
• snap desktop toolbar.lnk

Mappen
• %programfiles%\snap desktop toolbar\
• %programfiles%\mediasnapinstall\
• %programfiles%\snap visual search\

En nog honderden kwaadaardige registry-regels.

Toegevoegd na 3 minuten:
Link removal tool:
http://www.securitystronghold.com/gates/link/0/1/?url=_d1_SnapDoToolbarRemovalTool.exe
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ron, krabben helpt niet, dit wel:

1) Druk op de Windows-toets
2) Typ bij “Programma’s en bestanden zoeken” “Programma’s en onderdelen”
3) klik op ENTER
4) zoek tussen de lijst met programma’s Snap.do ( er zijn er 2 als het goed is)
5) rechts klik op ze en selecteer “verwijderen”
6)Bij Google Chrome ga naar instellingen en klik onder opstarten achter “Een specifieke pagina of een reeks pagina’s openen” op “Pagina’s instellen”
7)Klik op het kruisje bij “snap.do”
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maak een backup van Windows. Ga naar uitvoeren en typ regedit. Ga met f3 naar zoeken en type snap. Voer volgende zzoeken uit. En zodra de zoekfunctie snap gevonden heeft, delete je deze. Blijf fit herhalen tot er niets meer van dat programma in de registry staat. Pas op, dit kan lang duren. De zoekfunctie zoekt dus alles wat met het programma te maken heeft en dat moet je allemaal verwijderen. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan moet je gaan naar
1. Start
2. Configuratie scherm
3. Programma's
4. Programma's en onderdelen
5. En dan dat programma zoeken en verwijderen