Kun je Adobe Bridge CS4 en Adobe ExtendScript Toolkit CS4 verwijderen?

Bij de installatie van Adobe Photoshop CS4 is ook Adobe Bridge CS4 en ExtendScript Toolkit CS4 geïnstalleerd.

Ik kan nergens een uninstaller vinden, dus mag ik deze handmatig verwijderen? Of werkt Photoshop dan niet meer? Want dit zou me dan wel 170 MB weer opleveren. Want ik heb geen idee wat ik verder met deze programma's moet.

Toegevoegd na 29 minuten:
Zelf uitgeprobeerd: ja dus. Photoshop werkt nog gewoon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij kan je die weghalen als je photoshop zelf weghaalt, ik bedoel dan dat je waarschijnlijk kunt selecteren wat je wilt doen.
Anders zou ik photoshop in zijn geheel weghalen en dan opnieuw installeren.

Maar als jij je zorgen maakt over 170MB, dan zal je je ook zorgen maken over al die foto die worden opgeslagen. Dat zijn bij mij 4 tiff fotobestanden.