Hoe vind ik bepaalde stations terug op de computer ?

heb onlangs een defragmentatie uitgevoerd op aanraden van, en nu zijn bijna alle stations van de computer verdwenen, hoe kan ik deze terugplaatsen, activeren ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

over welke stations hebben we het hier ?
partities ( delen ) van je harde schijf, of bedoel je je CD en/of DVD stations.

oplossing voor DVD stations staan in de links hieronder.

maar je harde schijfstations, horen normaal met een defragmentatie niet te verdwijnen. zeer vreemd.

je hebt toch niet in plaats van defragmentatie, partitionering gedaan :)

in windows Vista/7, kan je via :

configuratischerm,systeembeheer,computerbeheer, schijfbeheer

precies zien welke schijven er nog zijn. hoop dat je daar ergens de oplossing in vind.

je kan ook als je configuratiescherm/apparaatbeheer kijkt, en dan bij schijfstations kijken.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij doet defragmenteren niets met de stations/drives/shares.
Weet je zeker dat je gedefragmenteerd hebt en niet stiekem geformatteerd?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker weet ik het natuurlijk niet, maar volgens mijn intuïtie, ben ik naar het defragmentatiescherm geraakt via de zoek-functie.