Welk slideshow/fotoshow programma?

Voor de foto's op mijn pc zoek ik een fotoshow programma.

Zodat er iedere keer een andere foto verschijnt op de pc.

Nu gebruik ik het standaart slideshow van windows, maar deze vind ik saai.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (7)

Microsoft Office Powerpoint gebruik ik ervoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je zeker CoolIris eens proberen. Zie de bron, daar wordt alles verder uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben een gebruiker van Cooliris, maar een slideshow functie heb ik nog niet kunnen ontdekken, waar zit die precies? ook op je link kan ik het niet ontdekken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor het vinden van fantastische foto's is Cooliris perfect, maar voor het máken van een diashow?...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je start Cooliris en rechtsonder staat dan een icoon om een slideshow te starten. Kan ook fullscreen.
Probeer ook Picasa (van Google) eens. Gratis programma wat ook nog eens al je foto's op je computer vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Slide wel leuk werken.

Keuze uit heel veel mogelijkheden qua uiterlijk en muziek en je kunt je slideshow meteen op Hyves op facebook zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja met Windows Live Movie Maker kun je hele mooie foto slideshows maken en is nog gratis ook;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik er twee. De eerste is powerpoint van microsoft office, en de tweede is MyFlipbook. Met ppt kun je exacte tijdsindelingen aan je diashow meegeven, en allerlei leuke dingen invoegen als diaovergangen, geluid en video effecten, of gewoon muziek achter je presentatie zetten.

Met myflipbook, kun je foto's invoegen, muziek er achter zetten, maar niet de snelheid/tijd van de dia's beinvloeden.

Er zijn nog veel meer dia show makers, maar uiteindelijk ben en blijf ik fan van Microsoft office PowerPoint wegens de vele mogelijkheden.

Met Wondershare ppt2vid of Ppt2DVD kun je dan vervolgens je ppt omzetten naar een videoformaat, zodat het ook op youtube past.

Succes met het ingewikkelder en leuker maken van je presentaties!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zoals bovenstaand voor de screensaver picasa en soms cool iris.
Maar voor je buroblad vind ik dit wel een hele mooie (werkt zelfs voor 2 beeldschermen afzonderlijk)