Doet de sims 3 het ook op windows 8?

Hallo ik heb een Lenovo Ideapad met intel core I7 en nvidea gforce gt 360 m

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er is geen enkele reden waarom hij het niet zou doen. W8 is niet veel anders dan W7, behalve dat er een "schilletje" voor zit. In de desktop modus kan je Sims gewoon installeren en spelen. Een i7 is krachtig genoeg om het spel te draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
SAM Broadcaster bijvoorbeeld is helemaal niet geschikt voor Windows 8 (behalve de 2013 versie). Zelfs met compatibiliteitsoplossingen werkt het niet op W8.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt