Ik wil mijn laptop formatteren maar mijn CD-rom doet het niet meer en mijn USB-poorten ook niet. Is er nog een andere oplossing? Ik heb wel nog SD...

De enige toegang is nog een SD-slot. Ik heb een SD kaart van 4 Gb. Ik heb ook de installatie CD van mijn laptop (met Windows XP) en ik kan gebruik maken van een andere computer. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan eventueel van een cd rom drive op de andere pc een gedeelde map maken (dus delen via het netwerk), zodat je via je eigen pc toch toegang hebt tot een cdrom speler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Druk bij het opstarten van je laptop op F1, zo kom je in de BIOS. Kies voor options, voor bootsequence en dan voor CDROM...
Cd erin, reboot en hij zal beginnen met de vraag of je wilt installeren!

( het kan op jouw laptop anders herenmaar dat kan je zelf uitzoeken door door de schermen te bladeren! LET OP: wel de keuze opslaan! )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat cd-rom en usb poorten doen het niet meer,
daar veranderd de boot sequence niets aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat deze het niet meer doen onder XP, maar als ze het in de bios ook niet meer doen is het schroot! Windows heeft nl een cd nodig voor installatie. Zelfs als de installatiepartitie nog op de harde schijf staat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows heeft geen cd nodig je kan gewoon de windows op usb zetten usb bootable maken en dan usb runnen na het installeren vraagt hij om de key en die kan je dan invullen. dat kan vrij makkelijk met de "universal usb installer" als je hierop zoekt op google zijn er een hoop tutorials
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai rick ik ook uit limburg -) fijne kerst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die niet zelf weet dat je 'iets' bootable kan maken proberen uit te leggen hoe dat met een usb gaat... Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die vraag over usb bootable had ik al gesteld, http://www.goeievraag.nl/vraag/iso-bestand-usb-flash-drive.40166
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rick,voor kga slapen; heb t idee dat je mij kent ?? Klopt dat?? Zo ja,kun je n oud telf.nr hierneer zetten,voordat je vervelende telefoontjes krijgt? Truste <3