Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen mail verzenden?

Hallo iedereen,

Ik kan wel mail ontvangen bij outlook, maar beantwoorden gaat niet. Als ik op verzenden klik dan komt dat rondje en die blijft gewoon draaien wel een uur lang en er gebeurd niks.

Wat is er aan de hand?
Gonna

10 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Start de pc eens opnieuw op.
gonna
10 jaar geleden
Overigens kan ik wel met mn gmailadres beantwoorden, maar dus niet met mn outlook oftewel hotmail adres.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er was waarschijnlijk een serverstoring bij outlook. Ik kon er namelijk ook niks mee, ook niets versturen.
gonna
10 jaar geleden
Dat was het dus. Toch vind ik het er niet beter op geworden sinds het outlook is geworden. Laatst had ik ook dat er een mail naar de verkeerde contactpersoon ging. Ik wist zeker dat ik het goede mailadres in had getypt.
Ook dat de gestuurde mail en de ontvangen mail allemaal onder elkaar staan. Ik heb al een paar keer gehad dat ik daardoor ontvangen mail over het hoofd heb gezien. Bij hotmail heb ik dat probleem helemaal nooit gehad. Het enige wat ik bij hotmail wel een keer heb gehad is dat idd de server plat lag en je helemaal niets meer kon. Gonna

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb net ook een email met outlook verzonden en toen bleef het rondje ook maar draaien. Maar toen ik de pagina afsloot, keek ik bij verzonden berichten en daar stond de email gewoon bij. Probeer dit ook uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb hetzelfde probleem. het rondje blijft inderdaad draaien, alsof mail nog wordt geupload. de mail wordt echter wel gewoon verzonden. heb dat getest met een mail naar een ander mail adres van mezelf. deze mail kwam gewoon aan.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je Outlook Express 6 gebruikt.
Dat gaat alleen fout als je geen verbinding hebt. De simpelste manier is je modem te resetten en dan zou het goed moeten gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding