hoe kan je je internet explorer bureaublad terugzetten naar de vorige afbeelding

Windows XP en internet explorer 8.0 - Als je een plaatje ziet op internet kun je die gelijk als bureaublad achtergrond instellen.

Via je bureaublad instellingen wordt dit dan aangegeven als internet explorer.

Nu heb ik per ongeluk deze afbeeldingen op zo'n zelfde manier veranderd, maar nu wil ik mijn oude plaatje terug.

Kan dit? Ik heb al systeemherstel gedaan naar vanmorgen vroeg (ver voor deze verandering dus)

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik wil dus het plaatje wat staat aangegeven als internet explorer in de bureaublad eigenschappen weer naar het vorige plaatje hebben.

13 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek es een mooie uit dan: http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&biw=1280&bih=606&q=Windows+XP&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar aanleiding van je aanvulling: "Now you've lost me?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, antwoord van C4th volstaat naar mijn id gewoon.
sterredag
13 jaar geleden
Rose snapte het helemaal. Als je via je rechtermuisknop op je bureaublad naar eigenschappen gaat, staat er in het lijstje met achtergrond afbeeldingen ook een internet explorer, dat is het plaatje die je via ie gelijk instelt als bureauachtergrond en die moest dus terug. En degene die echt snapt hoe of wat, snapte mij eerste uitleg ook :)

Het beste antwoord

Dat gaat niet lukken. Als je in Internet Explorer een plaatje als bureaubladachtergrond kiest, dan slaat IE dat onder een generieke naam op, waarbij dus het vorige (bureaubladachtergrond) bestand wordt overschreven.

Dat is dan weg. Helaas.

Toegevoegd na 2 minuten:
De generieke naam is 'Internet Explorer Wallpaper.bmp'.
rose
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Bedankt dat is duidelijk en heel jammer

Andere antwoorden (1)

Het kan alleen als jij dat plaatje toevallig nog op je PC hebt staan. Als die geschoond is wordt het lastig.

Om een achtergrond te wijzigen ga je naar je bureaublad en klikt daar met de rechtermuisknop. Kies voor Eigenschappen. Kies dan het tabblad Desktop (bureaublad in het nederlands denk ik).
Hier zie je het plaatje dat je nu hebt en een aantal keuzemogelijkheden.
Kies een ander uit de lijst of ga naar de bladerknop en zoek het plaatje (of een andere foto die je leuk vind) en klik op OK.

Toegevoegd na 24 minuten:
Oh, bedoel je toevallig het plaatje van de snelkoppeling (die blauwe E).
In dat geval ga je op de snelkoppeling staan, klikt op rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad shortcut (snelkoppeling), kies dan voor Change Icon (ik weet niet wat het in Nederlands is) (zie afbeelding 1), kies de juiste icoon uit het lijstje (afbeelding 2).
OK.