Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik iets op de computer installeren zonder dat de andere gebruiker van deze computer het merken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
506
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows XP, Vista, Linux, Apple ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te beginnen: heb je een administrator-account, en hebben de andere gebruikers dat niet? Verder: wat bedoel je precies met 'niet merken'? Dat het programma niet in hun lijst met programma's staat? Dat ze er geen last van hebben? Dat ze het niet kunnen gebruiken? Dat het stiekem wel draait onder hun account, maar dan zonder dat ze het doorhebben? Dat ze het niet automatisch direct zien als ze opstarten, of dat ze het niet kunnen vinden al zouden ze ernaar zoeken? Ik installeer vast wel eens iets zonder dat mijn man het merkt. Maar dat is gewoon omdat hij niet speciaal bijhoudt wat ik installeer, niet omdat ik iets bijzonders doe om het te verbergen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows vista & Dat het programma niet in hun lijst met programma’s staat. En iedere gebruiker is administrator.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Vista ben ik zover mogelijk uit de buurt gebleven. Wat ik mij herinner is dat sommige programma's bij installatie vragen of ze voor alle gebruikers beschikbaar moeten zijn of alleen voor de gebruiker die de installatie uitvoert.
Je moet je ook afvragen of het wel slim is dat iedere gebruiker administrator is.
Hopelijk krijg je nog antwooord van een echte Vista goeroe.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je moet anders maar niets doen hé lol.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet als de andere gebruiker een er een beetje verstand van heeft.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Afhankelijk van het niveau van de andere gebruikers. Zijn het wat mensen die surfen op het net dan lukt het nog wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is onmogelijk Windows Vista is een operating system iedere gebruiker zou dat merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat is nou ook weer niet waar. Je kunt software installeren die zich redelijk goed verstopt. Dan kan je bijv. stiekem meekijken wat iemand doet. Alleen de gevorderde computeraar kan dat wel doorzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoordman hij wil niet zomaar iets instaleren maar een compleet besturingssysteem en dat kun je niet eventjes verbergen
Ja hoor het kan wel, maar ik denk dat het beter is dat je een eigen computer aanschaft en daar alles opzet wat je erop wilt hebben :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ligt er aan. als u een administrator bent dan kunt u bij sommige programma's instellen dat dat programma alleen op uw account wordt geïnstalleerd. maar als u dat niet bent dan helaas, dan lukt het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding