Kan ik iets op de computer installeren zonder dat de andere gebruiker van deze computer het merken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows XP, Vista, Linux, Apple ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te beginnen: heb je een administrator-account, en hebben de andere gebruikers dat niet? Verder: wat bedoel je precies met 'niet merken'? Dat het programma niet in hun lijst met programma's staat? Dat ze er geen last van hebben? Dat ze het niet kunnen gebruiken? Dat het stiekem wel draait onder hun account, maar dan zonder dat ze het doorhebben? Dat ze het niet automatisch direct zien als ze opstarten, of dat ze het niet kunnen vinden al zouden ze ernaar zoeken? Ik installeer vast wel eens iets zonder dat mijn man het merkt. Maar dat is gewoon omdat hij niet speciaal bijhoudt wat ik installeer, niet omdat ik iets bijzonders doe om het te verbergen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows vista & Dat het programma niet in hun lijst met programma’s staat. En iedere gebruiker is administrator.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Vista ben ik zover mogelijk uit de buurt gebleven. Wat ik mij herinner is dat sommige programma's bij installatie vragen of ze voor alle gebruikers beschikbaar moeten zijn of alleen voor de gebruiker die de installatie uitvoert.
Je moet je ook afvragen of het wel slim is dat iedere gebruiker administrator is.
Hopelijk krijg je nog antwooord van een echte Vista goeroe.

Het beste antwoord

je moet anders maar niets doen hé lol.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet als de andere gebruiker een er een beetje verstand van heeft.
AWM
14 jaar geleden
Afhankelijk van het niveau van de andere gebruikers. Zijn het wat mensen die surfen op het net dan lukt het nog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is onmogelijk Windows Vista is een operating system iedere gebruiker zou dat merken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat is nou ook weer niet waar. Je kunt software installeren die zich redelijk goed verstopt. Dan kan je bijv. stiekem meekijken wat iemand doet. Alleen de gevorderde computeraar kan dat wel doorzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoordman hij wil niet zomaar iets instaleren maar een compleet besturingssysteem en dat kun je niet eventjes verbergen
Ja hoor het kan wel, maar ik denk dat het beter is dat je een eigen computer aanschaft en daar alles opzet wat je erop wilt hebben :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ligt er aan. als u een administrator bent dan kunt u bij sommige programma's instellen dat dat programma alleen op uw account wordt geïnstalleerd. maar als u dat niet bent dan helaas, dan lukt het niet.