hoe kan je in powerpoint 2007 zelf kleuren kiezen voor een achtergrond?

je kan wel één kleur kiezen of al voorgeprogrameerde kleuren, maar niet twee kleuren die je zelf kan kiezen. netals in powerpoint 2003

snappen jullie mij niet ofzo?!?! ik wil TWEE kleuren zelf KIEZEN en die laten overlopen in elkaar. ik weet wel dat je heel veel kleuren kan kiezen, maar ik wil er TWEE TEGELIJK!! net als in powerpoint 2003, het kan wel in WORD....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (5)

rechtermuisknop, achtergrond, en dan een kleur kiezen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga op de dia staan, geef rechtermuisklik, kies Achtergrond opmaken, en kies vervolgens de kleur zoals aangegeven staat op dit plaatje hieronder:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juist en nu goed naar het plaatje kijken, je ziet onderaan "meer kleuren" staan, daar kan je 32 milj. kleuren kiezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je dat schermpje hebt, kan je kiezen voor opvullen met kleurovergang. nu kan je het patroon kiezen en de twee kleuren die je in elkaar over wil laten lopen.

voor nog meer achtergronden kan je ook bij ontwerpen kijken en dan een thema kiezen. eventueel kan je ook nog thema;s downloaden van de site van microsoft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
rechtermuisknop op achtergrond en dan kun je kleuren kiezen,, haha xx LY