Windows Live Messenger kapot

Het is al weer een week geleden.
Ik zat op msn: typer typer de typ.
Toen sloot msn spontaan af.
Ik weer opstarten

Ik kreeg zegmaar zown foutmeldings rapport (waar ik niks wijzer uit werd.) Ik mijn pc opnieuw opstarten. Toen was msn nog steeds kapot. Ik bij het configuratiescherm msn repareren. Toen deed die het nóg niet. Vervolgens ging ik msn verwijderen (op de juiste manier). opnieuw gedownload en hij geeft nog de zelfde foutmelding aan!

Ik mijn broer erbij halen (doet hbo ICT) die deed ook alles wat die kon. Doet het nog niet.

Mijn vraag is: Weet iemand hier hoe ik mijn msn terug kan krijgen?

Ik kan wel op zown oude versie (7.0) maar ik wil mijn > Windows Live < versie terug. Zit nu op Ebuddy en op die oude versie..

foutmeldingsrapport heb ik niet meer.. heb windows live messenger van me computer verwijderd..

Mvg. Jason.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Je kan de versie terugkrijgen door op de link te drukken en de Messenger naar jouw keuze te downloaden:

http://www.messmotions.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het aan de computer ligt, kan je je computer zelf een keer helemaal nakijken met een virusscanner. Misschien zit er wel een virus in je computer waardoor MSN het niet meer doet.

Als je zelf niet goed weet wat je ermee moet doen, is je computer na laten kijken door het bedrijf waarbij je deze hebt gekocht, ook niet onverstandig.

Maar zoals je in je vraag beschrijft, zou het goed kunnen dat er een virus op je computer zit, waardoor programma's als MSN niet meer werken.
Dus nogmaals: een virusprogramma je harde schrijf een keer laten opschonen en MSN nogmaals proberen te downloaden.
Ik hoop dat je hier iets mee kan! Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil eventueel wel een kijkje nemen
capthavoc
13 jaar geleden
Heb je Zapmessenger al geprobeerd?
die haalt wlm ECHT van je systeem af... of vermoordt hem in elk geval grondig.
dan zou je het nog eens kunnen proberen...

http://www.live-messenger.nl/view/nieuws/196/

download link staat een ietsje lager op de pagina.

Toegevoegd na 3 minuten:
.NET 2.0 framework moet wel aanwezig zijn, anders moet je die ook nog eerst downloaden.

Toegevoegd na 5 minuten:
na wat nader nadenken, was mijn laatste wlm crash op xp, en de oorzaak was het conflict met een ander programma, ik meen iets simpels als scotty de watchdog of iconsaver of zoiets... maar zoiets simpels kan zomaar in eens toch een conflict geven waardoor er een echt fatale crash plaatsvindt van wlm. Helaas, zapmessenger, schone install.