Kan iemand mij vertellen waarom ik niet meer downloaden kan met mijn YouTube converter?

Ik krijg vlak voor het eind een melding dat er ontbrekende koppelingen zijn. Ook na meerdere keren opnieuw installeren lukt het niet. Alle oude YouTube converters heb ik netjes verwijderd bij software.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
14.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom tegenwoordig nog software installeren? Er zijn genoeg websites waarbij je dit kunt doen. Bijvoorbeeld: http://flvto.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze begrijp ik niet. Van dit soort websites haal ik mijn gratis software ook vandaan? Wat dacht jij dan dat ik deed. Betalen?? In de winkel of zo??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gekeken voor een fix bij de Microsoft site maar weet niet welke ik moet nemen. Bij wat me logisch lijkt krijg ik de melding dat mijn OS niet compatibel.Ik heb Windows XP. Alle converters die ik tot nu toe download willen niet werken.

Antwoorden (4)

Misschien heb je een te lange url? waar in meer informatie staat dan normaal? Probeer eens de url weer te verkleinen dat echt de nodige info er in staat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde sinds vandaag gister kon ik gewoon downloaden en nu staat er ontbrekende koppelingen en met nummer plakken komt er ook een hele zin voor te staan...> (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet je huidige software...

Download dvdvideosoft free studio. Dit programma kan alles wat je maar wenst, bestanden downloaden, converteren, zowel muziek als video.

Echte aanrader, ik heb er nooit problemen mee.
Gratis en virus- en spywarevrij.

Dvdvideosoft vind je hier: (officiële site)

http://www.dvdvideosoft.com/

Toegevoegd na 51 seconden:
Youtube is een makkie voor dit programma !

Toegevoegd na 2 uur:
ps: Hou eens een grote schoonmaak op je pc.
ccleaner, schijfopruiming, updates, en ga eens naar de officiële site van microsoft... verrassend veel 'fixes'.

http://support.microsoft.com/gp/hublist/nl

Toegevoegd na 2 uur:
Zie ook bij reacties hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik ook al geprobeerd. Is normaal gesproken ook niks mee aan de hand en ik gebruik het altijd met veel gemak maar nu lukt die ook niet. Ontbrekende koppelingen! Weghalen en opnieuw werkt dit keer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het voorlopig eens zonder iets te downloaden, deze vraag wordt hier gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/programma-internet-youtube-filmpjes-gratis.212641#940467
je moet gewoon de nieuwe software downloaden yutube is verranderd daarom doet ie het niet meer