CMYK-kleuren kunnen niet worden afgedrukt op een zwart-wit printer. Als u CMYK-kleuren, moet u een kleurenprinter kiezen

Ik wil een MS publisher bestand afdrukken naar PDF maar ik krijg bovenstaande melding tijdens het converteren. Het bestand is in Zwart wit.

Ik heb het hele document doorzocht maar ik kan geen kleuren o.i.d ontdekken. weet iemand wat hier fout gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Laat het docoment voor wat het is en druk het af in grijstinten (DIT IS EEN PRINTERINSTELLING DIE JE KAN INSTELLEN ALS DE PRINTOPDRACHT AL GEGEVEN IS EN HET PRINTVENSTER VERSCHIJNT)