Waarom laadt slechts één website zo traag in Firefox?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik gebruik Firefox en heb een webshop. Alle pagina's van deze webshop laden alléén heel erg traag in Firefox en maar op één enkele computer.

Gebruik ik Firefox op een andere computer dan laadt de webshop wel snel. In ander browsers ondervind ik overigens totaal geen problemen, ook niet op die ene computer.

Wat is het probleem en hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens onnodige add-ons en plugins van firefox te verwijderen, misschien helpt dat. Als het echt een probleem word is een andere browser een optie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel je vraag is op phphulp.nl, daar staan meer vragen over websites.

Het beste antwoord

Hey Peter2704,

Yahoo heeft hiervoor een gratis plugin voor firefox ontwikkeld. Deze plugin heet Yslow en is te vinden op https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/yslow/ . Deze plugin laat zien waarom een website in de browser langzaam in wordt geladen.