Wat is een goed praktijkboek voor een gevorderde excel gebruiker? Een cd-rom of dvd bijgeleverd is een pre.

Liefst een boek waar ook goed op het gebruik van databases / filteren / draaitabelen enz. wordt ingegaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Microsoft Office praktijkboek Excel 2003 / Curtis Frye ; cop. 2004. Uitgave Den Haag : Academic Service, cop. 2004
345 p. : ill. ; 24 cm + cd-rom
Behandelde functionaliteiten zijn het opzetten en lay-outen van een werkblad, rekenformules, de visualisatie van de gegevens, analyse met filters en sorteerfuncties, grafieken en afdrukken maken, zaken automatiseren met macro's, het importeren van databasegegevens en het publiceren op het web. Duidelijke uitleg over de basis- en geavanceerdere mogelijkheden van Excel. De bijbehorende cd-rom bevat oefenbestanden.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

rose