Hoe een gratis sms-wall maken of verkrijgen?

Hallo

Ik wil graag voor 1 avond een sms-wall hebben, maar die zou liefst niets of zo weinig mogelijk mogen kosten. Ook niet voor de mensen die er een bericht naar sturen.

De bedoeling is dat ik een pc (zonder internet) verbind met een Samsung Galaxy Ace 2 met een SIM kaart. De mensen sturen naar dat nummer een bericht en die verschijnt dan op het scherm.

Ik dacht aan IWall, maar daarvoor moet je een oude gsm gebruiken, omdat enkel deze kan werken als modem.

Maar kan dit niet makkelijker? Met een ander programma. Liefst zonder internet. Maar het kan.

Dank

7 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

De blogpost uit de bron beschrijft met welke middelen hij dit heeft bereikt. Het vereist wel meer dan gemiddelde kennis van de gebruikte middelen.