Wat gebeurt er als ik 2 verschillende toetsenborden via USB op EEN PC aansluit?

kan ik dan met beiden typen zoals gewoonlijk.,En worden bij beide dezelfde toetsen (bv de letters) als een en dezelfde letter geregistreerd over en weer.
- Of is het zo dat desondanks een tekstverwerker bv dezelfde lettertoetsen aanslagen als hetzelfde teken registreert bij beide toetsenborden kriskras, maar dat bij andere programmas zoals bv Retroarch, dit dezelfde toetsen van het ene toetsenbord tov het andere als verschillende toetsen registreert;

¨A¨ (toetsenbord 1) ten opzichte van ¨A¨ (toetsenbord 2)
edit:
kan je dan ook een programma bv Retroarch zo instellen dat ie WEL registreerd wanneer je van het ene (¨A¨ op 1) of het andere (¨A¨ op 2) toetsenbord gebruik maakt zodat je eigenlijk dubbel zoveel characters heb als input ?

3 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er gebeurt helemaal niets, je kunt de twee toetsenborden onafhankelijk van elkaar bedienen zoals bij een laptop met een USB toetsenbord erbij geprikt het geval zou zijn.
Je zou zelfs in theorie met je linker hand een toetsenbord kunnen bedienen, en met je rechter hand het andere toetsenbord, en gezamenlijk één verhaal typen.
Toegevoegd op 22 februari 2021 11:57: tekst
3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
kan je dan ook een programma bv Retroarch zo instellen dat ie WEL registreerd wanneer je van het ene (¨A¨ op 1) of het andere (¨A¨ op 2) toetsenbord gebruik maakt zodat je eigenlijk dubbel zoveel characters heb als input ?