Iedere 3 seconden komt er een piep uit de luidsprekers van mijn laptop en rundll32.exe start op en sluit af, hoe kan dat?

Ik hoor iedere 3 seconden een zo'n windowspiepsignaal en in taakbeheer zie ik dat iedere drie seconden rundll32.exe opstart en afsluit, heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan een virus zijn, maar waarschijnlijk zit er ergens iets vast... Kijk hier eens, misschien heb je er wat aan: http://www.goeievraag.nl/vraag/programma-rundll32-exe.169994

Het beste antwoord

Ik vrees dat je een virus malware etc te pakken hebt
probeer eens op te starten in veilige modus hoor je die piep dan nog ?.
zo japrobeer dan eens een systeem herstel naar de dag dat het probleem er niet was

dan werkt het mischien al wel weer
maar daarna
meteen scannen met een virus scanner
en met
malwarebytes

Hopelijk lukt dit allemaal
anders zit er denk ik veel anders op dan de zaak er opnieuw op te zetten.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na opnieuw opstarten was het weg. Ik heb nog wel even een scan gedaan met een virusscanner.