Ik kan niet meer inloggen op MSN?

Als ik wil inloggen op mijn MSN 2009 krijg ik een melding of ik 2011 wil installeren, als ik op 'nee' klik ben ik nog steeds niet ingelogd en ik ben dus verplicht om het te installeren. Ik wil nog steeds mijn MSN naam kunnen veranderen en ik vind de 2009 gewoon fijner, is er een manier om wel in te loggen?
Ik heb het al verwijderd en 2009 opnieuw geïnstalleerd maar de melding bleef.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het gebruik van een oudere versie is geblokkeerd.
Dit kan bv zijn omdat er beveiligingslekken hersteld zijn, en andere bugs.
Ook bestaat de mogelijkheid dat er een verandering aan de techniek heeft plaatsgevonden waardoor je een oudere versie niet meer KAN gebruiken.. Wordt dus toch updaten.