Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op runescape heeft iemand heel mijn bank gescamd (een vriend),nu wil hij dat ik het met echt geld koop,dit mag niet?(zie uitleg)

volgens de regels van runescape is dit real life trading en is verboden heb er printscreens van hij heeft 15m gescamd kan ik hem hem nu laten bannen /muten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou als ik jou was een mailtje sturen naar Jagex en daarin uitleggen wat er nou precies aan de hand is. Ook zou ik de screenshots meesturen als bewijs. Als je geluk hebt geeft Jagex jou misschien wel je geld terug, of bannen ze op z'n minst degene die jou geld heeft gestolen op Runescape.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk. Jij hebt namelijk zelf toestemming gegeven om hem op jou account te laten of je hebt hem het geld geleend.

Welke van de 2 ook, jij hebt zelf toestemming gegeven en daarom valt niet te bewijzen dat het er illegaal aan toe is gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zat niet op mijn account en ik heb hem geen geld geleend hij heeft mij geskull glitched en daarna vroeg hij dat ,moeilijk uit te leggen maar ik ken hem niet eens,hij vraagt dat ik een member pin koop en dan zou hij mijn items teruggeven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken runescape en zijn hacks en scams. Geloof maar niet dat je na die member pin geld terug krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het ik heb 3 maanden er over gedaan om dat te maken en nu heb ik niks meer dus als jagex mij niet helpt zal ik maar stoppen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding