Hoe kan ik dit in Excel invoeren?

Ik wil graag voor een inventarisatielijst een excel-sheet maken waar de mutatie ingevoerd kan worden.

Ik weet niet of het mogelijk is om dit in twee kolomen te zetten.

Ik wilde in de eerste kolom de voorraad zetten en in de tweede de verandering. De bedoeling is om de voorraad dan weer aan te passen en het veld met de veranderingen weer leeg te maken.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Klinkt alsof je aan de macro's moet. Excel is natuurlijk niet de ideale manier om dit te doen. Je kan veel beter een database hebben die alle mutaties opslaat en jou een overzicht van het totaal geeft. Dit kan je in Excel ook bereiken. In je kolommen heb je: [artikelcode][mutatie datum][mutatietype][mutatieaantal] A334455 | 12-07-2010 | voorraad bijgevuld | 10 A334455 | 12-07-2010 | Verkoop | -1 Je kan dan vervolgens met behulp van een pivot table de huidige stand in een duidelijk overzicht zetten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100