Waarom maakt Window Live Movie Maker er een zootje van wanneer ik alles perfect ondertiteld heb?

Telkens ik een liedje probeer aan te vullen met beeldmateriaal en ondertitels (bijschriften) verandert Windows Live Movie Maker de momenten die bij elkaar passen (ondertitels, beeld en muziek). De ene keer laat ik het afspelen en blijkt de muziek te laat te komen ten opzichte van de beelden en de teksten, en de andere keer loopt het weer allemaal voor. Ik heb het vroeger ook al gehad met het programma. Er lijkt echt niks aan te kunnen veranderd worden. Hoe kan het dat een programma als Windows dergelijke fouten kan maken? (voor degenen die het niet goed mochten hebben begrepen hebben: het ligt niet aan mij maar aan het programma)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Microsoft staat niet bepaald voorop als het om goede software gaat, zo ook met movie maker... Het is gewoon troep, er zijn genoeg alternatieven van consumenten software zoals Pinnacle(studio) / Magix tot meer professioneel zoals After Effects / Avid MediaComposer. Microsoft is een 'jack of all trades but a master of none', voor filmmontage software moet je gewoon zoeken naar software fabrikanten die daarin gespecialiseerd zijn...