Een anderstalige documentaire ondertiteld naar het Nederlands op YouTube, wordt niet overgenomen op mijn tv. Hoe komt dit?

De ondertiteling lukt dus op mijn laptop via de knoppen "ondertiteling" en "instellingen" op de betreffende Youtube-video, en ik kan de video op het scherm van mijn laptop dan ook bekijken met de Nederlandse ondertiteleing. Maar van zodra ik hem bekijk via mijn smart-tv (Samsung) neemt hij op de TV de ondertiteling niet over, niettegenstaande hij deze wel toont op mijn laptop!
De gekozen Nederlandse ondertiteling is dus wel te zien op het scherm van mijn laptop maar wordt niet overgenomen op mijn smart-tv (Samsung) als ik hem daar wil afspelen ? Iemand die weet hoe dit komt ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
LeonardN
3 jaar geleden
Pak je afstandsbediening en ga naar de opties. Kies daar de ondertitels.
Griffin
3 jaar geleden
Op de afstandbediening wordt ondertiteling vaak afkort tot "CC" wat 'closed caption' betekent, hiermee ze je de ondertiteling aan of uit.

Antwoorden (1)

Op je smart tv moet je in de Youtube app zeggen dat je de ondertiteling aan wilt hebben, die staat waarschijnlijk standaatd uit.
Ritsuka