Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een anderstalige documentaire ondertiteld naar het Nederlands op YouTube, wordt niet overgenomen op mijn tv. Hoe komt dit?

De ondertiteling lukt dus op mijn laptop via de knoppen "ondertiteling" en "instellingen" op de betreffende Youtube-video, en ik kan de video op het scherm van mijn laptop dan ook bekijken met de Nederlandse ondertiteleing. Maar van zodra ik hem bekijk via mijn smart-tv (Samsung) neemt hij op de TV de ondertiteling niet over, niettegenstaande hij deze wel toont op mijn laptop!
De gekozen Nederlandse ondertiteling is dus wel te zien op het scherm van mijn laptop maar wordt niet overgenomen op mijn smart-tv (Samsung) als ik hem daar wil afspelen ? Iemand die weet hoe dit komt ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
936
LeonardN
3 jaar geleden
Pak je afstandsbediening en ga naar de opties. Kies daar de ondertitels.
Griffin
3 jaar geleden
Op de afstandbediening wordt ondertiteling vaak afkort tot "CC" wat 'closed caption' betekent, hiermee ze je de ondertiteling aan of uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op je smart tv moet je in de Youtube app zeggen dat je de ondertiteling aan wilt hebben, die staat waarschijnlijk standaatd uit.
(Lees meer...)
Ritsuka
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding