Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat een scherm niet alle onderdelen laat zien (zie de afbeelding)?

Het gaat om het programma Dragon Naturally Speaking v11. dit is een spraakherkenningsprogramma.
En hierbij ben ik ook al bezig met de supportafdeling. Echter na een hele tijd over en weer schrijven komen we er nog niet uit.

Het scherm bevat onderin nog een aantal opties die je kan kiezen. Je ziet daar wel een handje (de muis cursor), maar je ziet geen teksten. Wel kan je daar klikken om een activiteit uit te voeren.

Het scherm zelf ziet er ook anders uit dan een normale Windows scherm. Alsof het met iets anders wordt gemaakt? Wat ik zelf begrijp is dat het programma is gemaakt met visual C++. Misschien dat die nog wat informatie in zit.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Misschien een bepaalde versie van een bepaald programma op mijn computer (Windows 7, 64 bit). DirectX, ActiveX, of misschien wat anders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Al surfend heb ik deze vraag al een paar keer voorbij zien flitsen en zie nu dat er nog geen antwoord is. Ik doe een poging ;-)

Wat ik zie op het plaatje komt mij bekend voor. Ik heb zoiets ook weleens gehad bij een programma. Het is volgens mij bijna zeker, dat als je met andere software hier beslist geen last van hebt, je te maken hebt met een heel klein bugje in het Dragon programma.

Er zijn nogal wat zaken in je computer die te maken hebben met beeld. Jij hebt nu net b.v. die videokaart, die monitor, of die beeldscherm- of video-software geinstalleerd, waar Dragon even van in de war raakt.
Nèt dat ene conflictje door b.v. een driver waar Dragon niet tegen kan.

Alle software bevat bugs; het komt alleen niet altijd tevoorschijn, en in dit geval (alleen bij jou) wel. Als alle software bij jou goed draait, en je stuurt screencaps naar de support-afdeling, denk ik toch echt dat ze dit moeten kunnen vinden, als ze daar tijd voor maken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, eindelijk een antwoord. Dank je wel.
Met de nl support afdeling ben ik al 2 maanden bezig. Nu hebben zij dat ook opgegeven en sturen ze mijn probleem door naar america, naar de ontwikkelaars.
Ben benieuwd wat daar uit komt.
Gelukkig kan ik wel werken met de software, al weet ik dat het echt beter kan als deze fout er niet in zit. Ik had deze fout ook bij ze aangekaard, als iets waaraan ze konden werken voor de eerste update fix. Ik had gehoopt dat iemand anders ook zo iets had meegemaakt. Ik zelf wel op een pc op het werk icm IE en een bepaalde pagina. Dan zag ik ook geen invoer componenten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding