Hoe kan ik een 2CD-album dat geimporteerd is in iTunes combineren?

Ik heb een 2 disc set CD in iTunes geimporteerd, maar de 2 CD's worden gesplitst. Hoe kan ik ze als een album combineren met een duidelijk overzicht zodat je ziet welke tracks elke schijf bevat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo Minion,

Dit is zeer zeker mogelijk in Itunes.

Ga als volgt te werk:

1. Open Itunes.
2. Selecteer de 2e disc van het album.
3. Druk op je rechter muisknop en klik op info tonen.
4. Waarschijnlijk zie je nu achter het invoerveld album "naam van album (disc2)" geef deze de zelfde naam als het eerste album.
5. Bevestig je wijziging door op ok te drukken.

Als je deze stappen goed uitgevoerd heb zullen de twee cd's nu samengevoegd zijn.