Ik heb foto's gewist van mijn sd kaartje. Kan ik die terug krijgen?

Ik had mijn telefoon via usb aangesloten op de computer en toen heb ik perongeluk een mapje met foto's gewist die op mijn micro sd kaartje staan!
Ik kan die map nu nergens terug vinden op me computer en ben dus bang dat ik die foto's gewoon kwijt ben... of kan ik ze toch nog terug krijgen?

Toegevoegd na 15 uur:
Het is iets ingewikkelder geworden!
Mijn telefoon wordt via de usb herkend als een draagbaar apparaat....
ik kan deze dus niet vinden met een programma!
Ik heb geen sd kaart waar dan weer een mini sd kaart in kan :(

Toegevoegd na 16 uur:
Gelukkig toch een sd kaart gevonden!
Helaas niet alles terug omdat sommige niet goed hersteld konden worden maar ik heb een groot deel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

probeer recuva moet lukken
geen probleem als er verder niet overheen geschreven is
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had toevallig een half uur geleden ook zo'n domme weggooi actie. En inderdaad met recuva alles teruggehaald!! Hoera!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga dit morgen eens proberen! Laat het hier weten! Dat kan morgen dan ook toch nog...?
capthavoc
11 jaar geleden
ja hoor
tip: als je pc beschikt over een sdpoortje kan je die microSD wellicht via dat MSDadaptortje aansluiten ik weet niet zeker of het via de usb kabel op de phone lukt
als deze alleen via speciale software dan tevoorschijn komt als deze als verwisselbare schijf op je pc tevoorschijn komt
dan is het geen problem
zie je het schermpje welke actie moet ik ondernemen dan zit je goed. start recuva dan op en zoek op de driver letter
na ja hopelijk lukt het ik doe weer ingewikkeld
het is vrij simpel, goed lezen kom je heel ver mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lukt niet. Mijn telefoon is een draagbaar apparaat staat er bij mijn computer en die vind hij niet met het programma :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch een kaartje gevonden maar ik kan nergens die schijf vinden :S hij gaf wel aan dat die geinstalleerd was enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks het is toch gelukt uiteindelijk :D

Andere antwoorden (1)

Ik vrees dat je ze kwijt bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moeten we jouw maar even kwijt raken.. beetje valse hoop op internet verspreiden.. Schaam je! Ps. tuuuurlijk kan je de fotos weer recoveren..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vertel is ff erbij hoe dan