Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan ik dit lettertype maken op mijn PC?

op bijgaande foto staat de tekst Scaffolding. Wat ik zoek is een programma waar ik die lettertype kan vinden voor op mn pc

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
1.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Een lettertype maken is wat anders dan een lettertype vinden.
Wat wil je exact?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt hiervoor het programma van Myfonts gebruiken.
https://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Upload de foto, het programma herkent het tekstgedeelte en geeft suggesties als de Aurora Std Bold Condensed Anzeigen, Grotesk Std Regular, Swiss 921 Std Regular etc.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
vraagBraak1
3 jaar geleden
Het ziet er uit als een leuke tool. Ik heb echter het idee dat hij niet goed werkt en voornamelijk gemaakt is met een commercieel oogpunt. Heb hem namelijk getest met het standaard font in mijn tekstverwerker (Libre Office, Font: Liberation Serif), hier een screenshot van gemaakt en deze in de tool gegooid. De font stond niet bij de resultaten. Wel stonden er een paar andere fonts die geld kosten. Zelfde gedaan met font Arial, een van de meest bekendste font's die er is. Ook deze leverde geen matches op behalve andere dure fonts.
Griffin
3 jaar geleden
Hij zegt dat ie het wil maken, dus een programma waarin je zulke fonts kunt maken?
Ik denk dat het WordArt is waarmee dit is gemaakt.
Zie bron 1 (youtube) hoe je dit in Word kan aanmaken.
Heb je Libre (of Open) office, dan kan je gebruik maken van FontWork. Zie bron 2 (youtube) hoe je dit aanmaakt.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding