Hoe krijg ik mijn instelling op de computer naar het Nederlands?

Enige tijd geleden wilde ik iets in het Arabisch schrijven. Ik heb hiervoor de toetsenbordinstellingen en de taal in Word gewijzigd. Daarna heb ik het weer gezet naar het Nederlands.

Hoewel alles op Nederlands staat, verspringt mijn tekst vaak naar links en moet ik opnieuw voor Nederlands kiezen (dat is momenteel mijn standaard taal). Het lijkt wel een fout in de software... wie kan me helpen?

Ik heb trouwens al contact gehad met Microsoft. Zij kunnen mij niet helpen omdat ik geen aparte betaalde versie gebruik (ik heb mijn laptop inclusief software gekocht). Bizar, maar oke.

4 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:

Optie 1
De invoertaal van het toetsenbord is eenvoudig te wijzigen door kortstondig de CTRL-toets en de SHIFT-toets tegelijkertijd in te drukken (CTRL + SHIFT).

Optie 2
Ga naar de taalinstellingen van het toetsenbord.
Verwijder de optie voor de Arabische taal.
Hierdoor wissel je niet meer per ongeluk van toetsenbordinstelling.
SimonV