Weet iemand een programma waarmee ik een liedje kan omdraaien?

Dit lijkt misschien een domme vraag en zo maar ik wil graag een liedje omdraaien om een online quizje te maken. Ik heb alleen geen programma om een liedje mee om te draaien. Het mag geld kosten, maar het liefst zou ik natuurlijk een gratis programma hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Jazeker, Audacity kan dat. Downloaden op:

http://audacity.sourceforge.net/

Vervolgens:

1) Open je mp3 of WAV in Audacity.

2) Bewerken>selecteren alles

3) Effect>omkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

audacity kan dit voor je doen ;-) zie link