Ik zoek een mooie game. Iemand een idee?

Ik wil wel weer eens een mooi spel spelen op mijn pc. Het moet iets van een rolspel zijn(zoektochten, puzzels oplossen, etc....), geen geschiet, bloed en monsters.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
interessante vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger hadden ze die reeks van Kings Quest, 7th Guest, 11th Hour en dat soort spelen. Dat vind ik leuk om te spelen. Maar tegenwoordig is alles zo'n beetje schieten, ontsnappen aan de monsters en zeeen met bloed.

Het beste antwoord

The Elder Scrolls - Oblivion.
Geweldig spel, ik ben verslaafd.

Mocht je over een Nintendo beschikken of een emulator vinden dan zijn de Zelda games je bij deze sterk aanbevolen.
Hoogtepunt uit de serie is 'The legend of Zelda: Ocarina of Time'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit spel is inderdaad echt mooi, en precies wat de vragensteller zoekt denk ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me wel mooi, zal eens wat meer hierover zoeken. Alvast bedankt en +1

Andere antwoorden (5)

OpenTTD is een open source port van het spel Transport Tycoon Deluxe van Chris Sawyer naar C door gebruik te maken van een disassembly van de originele uitvoerbare bestanden.

http://www.openttd.org/en/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amazing Adventures Around the World
The Otherside Realms of Eons
Vampireville
Avenue Flo
Veronica Rivers Order of Conspiracy
Azada Ancient Magic
Hidden World of Art 2 - Undercover Art Agent
Mistery of Unicorn Castle
Kun je hier even mee vooruit?

Toegevoegd na 1 uur:
Green Moon
The Serpent of Isis
Flux Family Secrets - the Ripple Effect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Machinarium, hier te downloaden, is ook een demo van: www.machinarium.net

Braid, hier te downloaden: www.braid-game.com

Dit zijn twee hele leuke adventure puzzel games!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Machinarium heb ik net even geprobeerd. Is wel even wennen, maar best leuk. Braid daar vind ik niks aan.
Als zelf een mooie game maken daar ook onder valt, heb ik een aanrader. Game maker is een gratis programma met erg veel mogelijkheden. Er zijn erg veel boeken over het programma geschreven. Je kan het hier downloaden:
http://www.yoyogames.com/gamemaker/download
Je kan tijdens het downloaden ook al tutorials downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guild wars. mmo, dus quests en een zeer goeie mysterieuze sfeer!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1