Hoe kan ik in Em Client een mail groep aanmaken?

Ik wil graag in Em Client een mail groep aanmaken zodat ik een mail naar meerdere personen tegelijk kan versturen. Ik weet dat ik de contactpersonen stuk voor stuk kan selecteren, maar als je eens per week naar de 100 zelfde mensen een mail moet versturen is dat geen doen! In Windows Live Mail zat deze optie wel, maar het programma wordt niet meer ondersteund. Outlook heeft de optie ook maar is erg duur in aanschaf...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
7.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben bij verschillende mail groepen met verschillende email hoe kan ik mapjes maken om die mails in hun eigen mapje te laten komen het kon wel in windows live mail

Antwoorden (1)

Kies Nieuw -> Distributielijst.
Maak een lijst (met lijstnaam bijvoorbeeld ‘Mailgroep’) en kies hier eenmalig de betreffende contactpersonen uit je adresboek.
Stel een mail op en kies bij Aan: ‘Mailgroep’ (of een andere lijst die je hebt aangemaakt).
Kies bij Verzenden: 'Als massa e-mail verzenden'.

Getest en het werkte.
SimonV