hoe open ik mijn pivot video's met windows movie maker?

IK heb mijn pivot video opgeslagen in mijn documenten maar als ik erin kijk staat er geen pivot video openen hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kijk wat voor formaat de video is. (.mp4 bijvoorbeeld) Ik zeg maar wat.

Dat formaat converteer je naar een gebruikelijk formaat zoals .avi

Google bijvoorbeeld op:

mp4 to avi converter.

Toegevoegd na 53 minuten:
Je moet het opslaan als gif en dan met dit programma kun je het converten

http://www.riverpast.com/en/support/tutorials/convert/gif/mp4.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is dus waarschijnlijk niet eens een videobestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes! :D

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wordt het type video niet ondersteund door wmm, of heb je niet de juiste codec geinstalleerd. Wat voor video's komen eruit?

Toegevoegd na 44 minuten:
Een .piv bestand is waarschijnlijk een opslag bestand geen video. Sla je animatie op als animated GIF en daarna zal je die om moeten zetten naar bijv. AVI. Google op animated GIF 2 AVI.

Toegevoegd na 44 minuten:
http://download.cnet.com/GIF-to-AVI-SWF-Converter/3000-6676_4-10666753.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb al door wat je moet doen, lees de toevoeging.