Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zojuist de bestandenmap op mijn mobiel gewist. Hoe krijg ik die terug?

Toegevoegd na 2 uur:
Inmiddels bewerkingen gaan uitvoeren: blijkt de bestandenmap Mijn bestanden nog gewoon daar te staan mét zichtbaar mijn submappen en inhoud.
Bedankt voor de reactie.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Welke mobiel? Een met Andoid of iOS(iPhone)?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je echt alles hebt gewist, vrees ik dat je het kwijt bent. je zou in de prullenmand kunnen kijken (als die aanwezig is op je mobiel natuurlijk), maar als daar niets in staat ben je het kwijt...
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"als je echt alles hebt gewist, vrees ik dat je het kwijt bent. je zou in de prullenmand kunnen kijken (als die aanwezig is op je mobiel natuurlijk), maar als daar niets in staat ben je het kwijt…" Onder Android kun je het SD kaartje verwijderen en op een computer met testdisk weer prima herstellen ALS je geen wijzigingen m.b.t. het toevoegen van andere bestanden hebt gedaan.
Onder iOS van iPhone heb je geen bestandbeheer en mogelijkheid om mapjes weg te gooien behalve in je foto galerij, maar dat zijn niet echte mapje maar smartfolders die op basis van regels je foto's rangschikt, dus dan is het foldertje wel weg maar de content blijft.
Als de bestanden verwijderd zijn kan je proberen deze met een undelete-app terug te krijgen. Voor elke OS zullen dat andere apps zijn:

Voor Android:
https://play.google.com/store/search?q=undelete
zoals:
Undeleter
https://play.google.com/store/apps/details?id=fahrbot.apps.undelete
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding