Welk programma is makkelijk om van 2 foto's 1 foto te maken?

Ik heb 2 foto's van mijn paarden maar deze wil ik uitsnijden ( alleen het hoofd ) en 1 foto van maken met een mooie achtergrond. Dus 2 hoofden op 1 foto.

Welk programma kan dat gratis en is makkelijk in gebruik?

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Adobe Photoshop is een veelgebruikt programma om twee foto's samen te voegen tot één foto. Het programma heeft veel functies waarmee je de foto's kunt bewerken en combineren. Daarnaast zijn er ook veel gratis online tools beschikbaar om twee foto's samen te voegen.
Bronnen:
een maand geleden