1.Kies boven aan het lint van Outlook de optie Bestand.

2.Kies Openen en exporteren > Importeren/exporteren.

3.Kies Gegevens uit een ander programma of bestand importeren en klik op Volgende.

4.Kies Outlook-gegevensbestand (.pst) en klik op Volgende.

5. Blader naar het PST-bestand dat u wilt importeren.
Geef onder Opties aan hoe u dubbele e-mailberichten en contactpersonen wilt verwerken en klik op Volgende. Kies het PST-bestand dat u wilt importeren.

6.Kies Voltooien. De inhoud van het PST-bestand wordt meteen geïmporteerd. De bewerking is voltooid als het voortgangsvak van het scherm verdwijnt.
SimonV