Onder welke knop kan ik facturen maken?? In open Office 3,2

Onder welke knop kan ik facturen maken??
In open Office 3,2

Toegevoegd na 4 minuten:
Excel NÉÉ

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

Voor vragen over open Office kan je gebruik maken van de volgende link: http://support.openoffice.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OpenOffice heeft diverse producten.

Je hebt Writer (een soort Word) een tekstverwerkingsprogramma maar je hebt ook Calc (een soort Excel) of Base (een soort Acces) of Draw (een soort Powerpoint).

Facturen kun je maken in Writer of in Calc.

Deze kun je dan uitprinten.

Er is niet 1 knop zoals jij wilt in OpenOffice, want OpenOffice is geen product maar de aanbieder van de diverse producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je aangeven wat je precies bedoelt met 'facturen maken'.
Heb je al iets gemaakt in Calc en wil je het printen of moet je nog helemaal beginnen met het maken van de lay-out van een factuur?