Gekochte app nu niet meer te downloaden in de AppStore?

Hallo
Ik heb een app een tijdje terug gedownload voor 79 cent nu wilde ik hem nog een keer downloaden maar is hij verwijdert uit de AppStore hoe zit dit met mijn geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je hebt hem al een keer gedownload en daar 79 cent voor betaald. Je hebt hem dus al gebruikt.

Kortom: je hebt betaald voor gebruik en je hebt de app gebruikt.
Als die nu niet meer aangeboden wordt, dan kun je hem niet meer downloaden. It's as simple as that.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik niet, maar ik hen wel een tip voor de volgende X
als je een tijdje een programma niet gebruikt upload je hem op www.megaupload.nl (eerst regristeren)
als je dat programma weer wilt gebruiken download je het gewoon weer

Toegevoegd na 1 minuut:
www.megaupload.com is de goede, sorry