hoe komt het dat ik bij het etiketten maken in Word 2007 niet de goede afmetingen krijg?

Ik volg nauwgezet de wizard, geef exact de juiste afmetingen van de etiketten, en toch vallen de adresgegevens niet binnen de etiketvorm. Met de hand kan ik het dan nog wel bijstellen, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kan ook te maken hebben met de printer. Printers hebben aan alle zijden van het papier om technische redenen bepaalde marges waarbinnen ze niet kunnen afdrukken, terwijl het er op het scherm wel goed uit ziet.

Type de tekst in een gewoon leeg blad, druk dan Ctrl+A (select all) en Ctrl+C (copy) ga dan pas naar etiketten. Bij een zelf op te geven etiket moet behalve de afmetingen ook de spaties exact opgeven evenals de paginaranden. Probeer eens een kleiner lettertype als de tekst niet in uw beeld past. Idem als u een etiket kiest uit de lijst. Stel ook de preview van u printer aan zodat u kan controleren en maak een proefdruk op een gewoon blad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100