hoe komt het dat ik bij het etiketten maken in Word 2007 niet de goede afmetingen krijg?

Ik volg nauwgezet de wizard, geef exact de juiste afmetingen van de etiketten, en toch vallen de adresgegevens niet binnen de etiketvorm. Met de hand kan ik het dan nog wel bijstellen, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit kan ook te maken hebben met de printer. Printers hebben aan alle zijden van het papier om technische redenen bepaalde marges waarbinnen ze niet kunnen afdrukken, terwijl het er op het scherm wel goed uit ziet.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het geeft een visie die me anders naar het probleem deed kijken.

Andere antwoorden (1)

Type de tekst in een gewoon leeg blad, druk dan Ctrl+A (select all) en Ctrl+C (copy) ga dan pas naar etiketten.
Bij een zelf op te geven etiket moet behalve de afmetingen ook de spaties exact opgeven evenals de paginaranden.
Probeer eens een kleiner lettertype als de tekst niet in uw beeld past.
Idem als u een etiket kiest uit de lijst.

Stel ook de preview van u printer aan zodat u kan controleren en maak een proefdruk op een gewoon blad.