Hoe kan ik het RAM geheugen op mijn ipod vergroten ?

Het available memory volgens SBsettings is maar 11 MB. Hoe kan ik dit aantal weer omhoog krikken ? ik heb nu veel problemen met programmaatjes die afsluiten omdat ze niet genoeg geheugen krijgen om te draaien, er vervelend.
Bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je 2x op de home knop drukt en de applicaties die dan onderin het balkje tevoorschijn komen 'verwijderd' dan word het RAM geheugen vergroot. Dit zijn de applicaties die op de achtergrond draaien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet hoe dit werkt en ik ben nou niet echt een digibeet, het is echt iets in de Ipod zelf. Het hoogste wat ik in de afgelopen 2 weken heb gehaald aan available memory is 36 MB terwijl dat eerst 115 MB was.

Andere antwoorden (1)

Als je ipod gejailbreaked is heb je veel opties om het te optimaliseren.
Je kan onnodige taalpakketten verwijderen en Launchdaemons. Voor volledige informatie kun je deze 2 punten wel googlen.