Kan je documenten gemaakt in Indesign CS4 ook openen in een ander opmaak programma en het verder bewerken met een alternatief programma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn niet echt veel vergelijkbare programma's ben ik bang. MS Publisher, Scribus zijn beide minder krachtig dan Indesign. Bovendien is het importeren van bestanden eigenlijk niet mogelijk.
Hoogstens door delen te exporteren vanuit Indesign als rtf en die weer te plakken. Niet ideaal dus. En Indesign dus wel nodig voor het exporteren.
tonijn