Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een programma dat je laptop in staat stelt om audio over bluetooth te streamen?

hiermee bedoel ik dat je je iPhone kan verbinden via de bluetooth met je laptop en dan muziek van je iPhone naar de laptop kan streamen.

7 jaar geleden
in: Software
962
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom wil je specifiek bluetooth gebruiken? Waarom is je vraag niet bijvoorbeeld of het draadloos kan?
macuser2000
7 jaar geleden
ik wil specifiek bluetooth gebruiken omdat ik windows pc in mn auto wil gebruiken en daarmee een soort van navi/multimedia achtig iets wil creëren
paulus811
7 jaar geleden
Lijkt me een hele veilige en goede oplossing not. En elke keer je laptop meezeulen als je de auto verlaat is ook niet heel handig. Maar waarom niet gewoon een usb kabeltje tussen phone en laptop?
macuser2000
7 jaar geleden
draadloos vind ik gewoon fijner werken. daarnaast is het een oud simpel laptopje van toen dr tijd 200 euro en gebruik ik hem nu nooit meer, dus dat risico durf ik wel aan haha
paulus811
7 jaar geleden
De schade bij inbraak zit meestal niet in de gestolen spullen, maar in de schade aan je auto. Maar ik snap ook best dat het leuk is om iets dergelijks werkend te krijgen, succes.
macuser2000
7 jaar geleden
Dank je!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan zonder programma:

http://classroom.synonym.com/play-music-iphone-computer-via-bluetooth-14241.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding