ik heb een hp pavillion dv600 en ik heb verschillende brandprogrammas gehad maar alles duurt zolang hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er zit ook maar een 8X DVD+/-RW brander in, dat is behoorlijk traag en dat komt zeker overeen met jouw 15 minuten die je moet wachten.. geen software die dit sneller gaat maken. Toegevoegd na 52 seconden: naar mijn idee is hij ook al bijna 6 jaar oud deze laptop.

Misschien kan je de vraag iets duidelijker stellen. Bedoel je dat het branden lang duurt? dan kan je misschien proberen om sneller te branden of een snellere brander te kopen. Of bedoel je dat letterlijk alles lang duurt, in dit geval is het raadzaam om goed op spyware en virussen te scannen. Je laptop opnieuw (laten) installeren haal je meestal ook heel erg veel snelheidswinst mee.

Dat langer duren komt mijns inziens omdat Uw brander "fout" wordt aangestuurd. Hiermee bedoel ik (vooral) de brandsnelheid,waarmee u wilt branden. Eigenlijk is het tevens een-combinatie-van ...want mogelijk kan de processor welke op het moederbord zit deze handeling qua rekenkracht al niet aan. Gevolg ..teveel geheugen>> gevolg ..traag-zijn van Uw Hp Pavillion dv600. Mijn advies is om het eens met een beter brandsoftware te proberen bijv. CD Burner XP. Trekt U zich niks van de naam aan,want ik brand hiermee op Windows 7 en het werkt prima ! http://cdburnerxp.nl.softonic.com/ Op het moment,dat U kunt instellen met welke snelheid het brandproces moet gaan plaatsvinden ,kies dan voor 4 i.p.v. 8 of hoger Succes en groet: Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100